ჩემი სტატიები

მე მიყვარს ჩემი პატრიარქი


მოგესალმებით, დღეს 4 იანვარია სრულიად საქართველოს კათოლიკოს პატრიარქის უწმინდესისა და უნეტარესის ილია მეორის დაბადების დღე.

საქართველოს კათოლიკოს პატრიარქი

უპირველეს ყოვლისა ვულოცავ მის უწმინდესობას დაბადების დღეს!

ვუსურვებ ჯამრთელობას და დიდხანს სიცოცხლეს!

ამ სტატიას იმიტომ ვწერ რომ ჩემი უბრალო სიტყვებით გამოვხატო ის დიდი სიყვარული რასაც უწმინდესის მიმართ ვგრძობ…

წერას იმის აღნიშვნით დავიწყებ რომ პატრიარქი დღეს არის ის ადამიანი რომელსაც პოლიტიკაშიც და საზოგადოებაშიც ყველაზე დიდ ადამიანად ვთვლი და უდიდეს პატივს ვცემ…

უწმინდესი დღეს არის ყველას მამა, მას ყველა უყვარს…

ყველაზე ლოცულობს…

და ჩვენც უნდა გვიყვარდეს იგი…

ჩემი აზრით ის არ მხოლოდ სულიერი წინამძღოლი და ლიდერი, ის არის საზოგადოების წინამძღოლიც. მისი აღსაყდრების დღიდან ძალიან ძნელია და ალბათ შეუძლებელია დაასახელო სხვა რომელმაც ჩვენ უწმინდესზე მეტი იღვაწა საქართველოსთვის.

მე ბედნიერი ვარ რომ ასეთი პატრიარქი ყავს დღეს საქართველოს…

ბედნიერი ვარ რომ პირადათ შევხვდი…

უსიტყვოდ ვუყურედით ერთმანეთს თვალებში…

მე მის თვალებში ამოვიკითხე ის უდიდესი სიყვარული რასაც იგი გრძნობს თითოეული ჩვენთაგანის მიმართ…

მხოლოდ 2 სიტყვა ვუთხარი, მეტის თქმა ვერ გავბედე- “გვიყვარხართ უწმინდესო”…

არვიცი ალბათ არ არის სიტყვები საკმარისი რომ ყველაფერი ავღწერო და არც ვთვლი თავს იმის ღირსად რომ მისი ცხოვრება და ღვაწლი ავღწერო.

უბრალოდ ერთს დავწერ- მე მიყვარს ჩემი პატრიარქი…

One thought on “მე მიყვარს ჩემი პატრიარქი

  1. დიდი სიყვარულით ვულოცავ ჩვენს პატრიარქს დაბადების დღეს!
    ჯამრთელობას და დღეგრძელობას ვუსურვებ, ღმერთმა ნუ მოუშალოს მისი თავი საქართველოს.

    Like

დატოვე კომენტარი

