ჩემი სტატიები

კოხორა არჩევნებზე.. :D :D


როგორ მოხდა? მე გეტყვით, ახლა როგორ მოხდა… დღეს წავედი არჩევნებზე,.. თავიდან ვთქვა? დღეს მივედი არჩევნებზე, მეთქი, ბავშვი მყავს და იქნებ გამოსწორდეს რაღაც–რაღაცეები… გავაგრძელო? ცოლ-შვილი მყავს რა… ვიფიქრე, ხმას მივცემ მეთქი… ჰოდა ნაციონალს გავუარე ინვერ მანიას, აქანე ცხოვრობს, ახლოს, უბანთან… და წამოვედი აქეთ გზაზე ახალგაზრდა გოგოსთან შევედი და ბიულეტენი ვთხოვე და სიაში არა ხარო, მე ვუთხარი ბიულეტენი მომეცი, ერთი და ბიულეტენი, არა მაქვსო და რო დავეინახე ბიულეტენები, ვსტაცე ხელი და ჩავიგდე ჯიბეში და გამოვიქეცი და გამომეკიდა ეს გოგო, ოპოზიცია და დამახია ჯიბეებთან ხელი და ვტაცე მე და ბრახ–მეთქი, დავარდა ძირს და გამომეკიდა, მეც ჩქარე ავაჩქარე, ვერ დამეწია, ეს ბიულეტენი რამდენია რა ვიცი, შეიძლება სამია, შეიძლება ათია, რა ვიცი მე…

გავიქეცი, შევუხვიე, რა ვიცი რომელი ქუჩაა და არასამთავრობოები, ტელევიზიები გამომეკიდა, კამერით გადაგიღებთ კიდევოც, მითხრეს, არ გავჩერდი, მეთქი – გადამიღონ, მარა რომ გადამიღონ ეგეც არ ვარგა მეთქი და ცოტა შევატორმუზე, მეთქი თუ გადამიღებენ, გადამიღონ მაგის დედაც ვატირე, ჟურნალისტი ხო არ ვარ მეორეჯერ გამოვჩნდე მეთქი და ვსიო რა ვქნა, გადამიღებენ და გადამიღონ, დიდი ამბავი ახლა, მარა ისეთი არაფერი არ დამიშავებია, მე მგონი, მარა კი დავაშავე, იმიტომ რომ მე ვარ დებილი, უნდა შემომეხაზა იმ ბიულეტენებში ხუთიანები და ჩამეყარა ყუთში და ვიქნებოდი ახლა ჩემს ცოლ-შვილში მშვიდად… ესაა ჩემი კომენტარი…

დატოვე კომენტარი

