ჩემი სტატიები

შენ…


როცა  შენ  სახეს  კრძალვით  ვუყურებ,
თითქოს  მე  ვხვდები  შენზე  ყველაფერს
შენ  ერთადერთი  ჩემი  სულთმდგმელი
თითქოს  მარადჟამ  ჩემთან  იყავი.

ცხოვრება  ყოველთვის  არ  არის  ტკბილი
თან  ახლავს  ჭმუნვა,  ხანდახან  სევდაც;
და  როს  დარდები  გულს  ბინდს  შემოჰფენს
მაშინ შენ ნათლით – ბნელს მისხივოსნებ…

და  შენ  არც  მაშინ  მტოვებდი  მარტო
თუ  მე  სიხარულს  სადმე  ვჰპოვნიდი,
შენ  ხომ  ყოველთვის  ჩემთან  იყავი,
და საუკუნოდ დარჩები ჩემთან.

შენ  ერთადერთი  ეხლაც  ჩემთან  ხარ,
სული დამიპყარ და აქ იმკვიდრებ,
ხმის  ამოღებ ა აღარ  მაცალე –
და  ხელში  კალამი  ამაღებინე.

რომ  დავბერდები,  მე წავალ  მარტო
და  დავწერ  შენზე  ბევრ  ლამაზ  ლექსებს.
ჩემთვის  ცხოვრება  უშენოდ  მთავრდება,
ან  კი  ყოფილა  ნეტავ  ოდესმე?!

ეძღვნება ყველას, ვისზე ერთხელ, თუნდაც ერთი წამით მაინც მიფიქრია…

ეს ლექსი რომ დავწერე ჩემი მუზა იყო იზა ბერიშვილი

23/12/2010

გიორგი ბენაშვილი

2 thoughts on “შენ…

  1. vaime vocdebi tandatan es blogi axlaxan vnaxe da ar vici ra vtqva giorgi yvelaferi rogor shegidzlia . mec vwer leqsebs magram shensavit amden rames ertad ver vaketeb . magram maqvs pretenzia rom chemi shesadzleblobebis maqsimumi gavaketo

    Like

    1. მადლობა მარიამ, მაგრამ ამ სიტყვებს მგონი არ იმსახურებს ეს ბლოგი :)))

      Like

დატოვე კომენტარი

