ჩემი სტატიები

სკოლა და საზოგადოება


როგორც იცით მე არაერთი სტატია დამიწერია დღემდე ამ პრობლემასთან დაკავშირებით. ალბათ იმიტომ, რომ ბევრ ისეთ სიტუაციას გადავყრილვარ ჩემი სკოლაში სწავლის ბოლო წლებში, რასაც დიდი აღშფოთება გამოუწვევია. ბევრჯერ მისაუბრია მასწავლებლის როლზე სკოლაში. ქართულ ენასა და ლიტერატურაში მეოთხე ე.წ სიკვდილის ვარიანტი ვიყავი… 😀  მაგრამ ერთადერთი რაც ამ ვარიანტში ვფიქრობ ზუსტად საჩემი იყო-ფუნქციური წერაა.(თუმცა სხვები ამაზეც ამბობენ რომ საშინელება იყო)

მე ამ საკითხზე მანამდეც არაერთხელ მქონდა ნაფიქრი და თემაც შესანიშნავი გამომივიდა. მოკლედ ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო გთავაზობთ ჩემს ნაწერს.

2 thoughts on “სკოლა და საზოგადოება

დატოვე კომენტარი

