ჩემი სტატიები

ახალი FB გვერდი! დააlike!


დიდი ხანი არ არის გასული მას შემდეგ რაც ჩემი ბლოგის რებრენდინგი გადავწყვიტე. ამ დროიდან მას თავისუფალი ბლოგი ჰქვია. ბუნებრივია facebook-ზე მანამდეც ჰქონდა მას page სახელწოდებით – გიორგი ბენაშვილის ბლოგი. მაგრამ საკმაოდ ფიქრის შემდეგ გადავწვიტე ჩემი ბლოგისთვის ახალი page გამეკეთებინა, სადაც იფიგურირებდა ბლოგის როგორც ბრენდის სახელი. ასე შევქმენი  – თავისუფალი ბლოგი • Free Blog. ბუნებრივია მარკეტინგული თვალსაზრისით ასე სჯობს, რადგან აქ უშუალოდ არის ნახსენები ბლოგის სახელი. თუმცა რაღაც +ები ჰქონდა ძველ სახელწოდებასაც, რადგან იქ სათაურში ჩემი სახელი იყო. ამ დილემის დროს გამოკითხვაც ჩავატარე facebook-ზე სადაც აბსოლიტურმა უმრავლესობამ ერთხმად აღნიშნა რომ ბლოგის ახალი სახელი უკეთესი იყო.

ასე რომ მე ვითვალისწინებ მკითხველების აზრს, და არამარტო მათ აზრს, მეც უმჯობესად მიმაჩნია ასე! და ბლოგს ექნება ახალი გვერდი facebook-ზე.

ახლა კი არაფერი დამრჩენია იმის გარდა რომ გთხოვოთ მისი მოწონება!

თავისუფალი ბლოგი • Free Blog

One thought on “ახალი FB გვერდი! დააlike!

დატოვე კომენტარი

