ჩემი სტატიები

დაგვიანებული პოსტი


ეს ამ წლის პირველი პოსტია ამიტომ მინდოდა ზედმეტი ტრადიციული პომპეზურობის გარეშე დამეწერა. გპირდებით ასეთებიც მალე იქნება. ალბათ დაგვიანებული პოსტია რადგან უკვე 24 იანვარია მე კი წელს პირველად ვწერ. ამას თავისი მიზეზები აქვს, რომელზე მოგვიანებით ვისაუბრებ.

23 იანვრიდან თსუ-ში გამოცდები დაიწყო და ბოლო გამოცდა მე 15 თებერვალს მაქვს.

დაგვიანებული პოსტი ჩემს საახალწლო სურვილებს შეეხება, ვიმეორებ ეს აქამდე იმიტომ ვერ დავწერე რომ დრო არ მქონდა რის მიზეზებსაც მოგვიანებით ავხსნი.

რამდენიმე სურვილი მქონდა რომელსაც ახლა ჩამოვწერ:

1) ქართულ ოცნებას და პოლიტიკას შეეხებოდა, მისი ახდენა და ყველაფრის სასურველად განვითარება ვისურვე.

2)  ჩემი პირადი წარმატებები საკუთარ საქმეებში ))))

3) წარმატებები თსუში სწავლაში, კარგი შედეგები და სასიამოვნო დროის გატარება.

4) ჩემი ოჯახის ჯანმრთელობა

და + გრიფით საიდუმლო 1 სურვილი 😀

არვიცი როგორი იქნება ჩემთვის 2012 წელი, მაგრამ როგორც ყოველთვის ეხლაც მთავარი სურვილი ის არის რომ ეს წელი გასულ წელზე უფრო წარმატებული და ბედნიერი იყოს.

One thought on “დაგვიანებული პოსტი

დატოვე კომენტარი

