განათლება · ჩემი სტატიები

აბიტურიენტებისთვის


ამჟამად მე თსუს სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის პირველი კურსის სტუდენტი ვარ. ალბათ სტუდენტობას უკვე იმდენად შევეგუე რომ, სიახლეების მოლოდინად იქცა ჩემი ცხოვრება. თუმცა ჯერ კიდევ დიდხანს მექნება სტუდენტის სტატუსი.
თუმცა აბიტურიენტობის ციებცხელება ჩევმთვის ჯერ კიდევ კარგად ნაცნობია, და არც მთლად არის წარსულს მიბარებული.
შარშან მეც ვიყავი აბიტურიენტი და მეც  ზუსტად იგივე აზრები მიტრიალებდა თავში რაც ახლა თქვენ: “სად ჩავაბარო, რამხელა კონკურსია, კონკურენტები ვინ არიან, საატესტატო გამოცდები და ა.შ.


მე მაშინ განვსაზღვრე რომ საატესტატო გამოცდები დიდი სირთულის არ იქნებოდა და ამიტომ მეცადინეობით თავი არ მომიკლავს და მშვიდათ ავიღე ატესტატი. არც წელს იქნება რთული, თუმცა მეცადინეობა მაინც გმართებთ.

ამ პოსტში გთავაზობთ ერთად თავმოყრილ საკითხებს პასუხებითურთ რომელიც 2011 წელს საატესტატო გამოცდებში იყო.

ბიოლოგია

ქიმია

ფიზიკა

ისტორია

გეოგრაფია

(კოსპეკტი გეოგრაფიისთვის)

მათემატიკა

2 thoughts on “აბიტურიენტებისთვის

დატოვე კომენტარი

